Life Coach Personal Coaching Training TeamCoach | PBL-Coaching, Arnhem - Gelderland Blog artikelen

Beroepsverenigingen. NOBCO & EMCC

 Aansluitingsnummer: 3600

Agenda Trainingen Aanmelding Training

PBL-Coaching & Training, Arnhem - Gelderland






Fokke Noordhoffstraat 35

6823 DV Arnhem - Noord

06 - 53 61 57 32

info@pblcoaching.nl

Aanbevolen Boeken

PBL-Coaching & Training

        06 - 53 61 57 32

           info@pblcoaching.nl

U wordt doorgeschakeld

naar de nieuwe website

pbl-coaching.nl

TeamTraining: Leer je Klant kennen met DISC

De training klantvriendelijkheid en communicatie met DISC is een praktijkgerichte training

voor iedereen die klantcontact heeft (telefonisch of fysiek) en beter met zijn klanten wil communiceren.


Training klantvriendelijkheid en communicatie

In deze training krijgen deelnemers inzicht in het verschil tussen klantgerichtheid en klantvriendelijkheid.

Inzicht in hoe en wanneer je klantgericht en klantvriendelijk bent en hoe je communiceert.

Verder wordt gewerkt aan herkenning van jezelf, klanttypes en communicatiestijlen

(aan de hand van DISC gedragsstijl). Er worden handvatten aangereikt voor verbetering.


Communicatiestijl van jezelf en van de klant

Deelnemers leren de gedrag-/ en communicatiestijl van zichzelf én van de klant herkennen

en leren dit toe te passen (aan de hand van DISC gedragsstijl).

Hierdoor kan je beter en effectiever met je klanten communiceren.

Als je de behoefte van de klant begrijpt, dan kan je beter inspelen.


Onderwerpen die behandeld worden zijn onder andere:

• Klantvriendelijkheid en klantgerichtheid, wat is dat?, hoe doe je dat?

• De eerste indruk van de klant. Wat wil de klant, hoe kan ik daarop inspelen

• Wat zijn koopsignalen, hoe herken je die?

• Waarnemen versus invullen; luisteren versus horen (Luisteren, Samenvatten, Doorvragen)

• Samenwerken met collega’s, een aanvulling op elkaar (leer jezelf en je Teamleden kennen)

• Communicatiestijl herkennen en toepassen (aan de hand van Roos van Leary)

• Klanttypes leren herkennen en hoe er mee om te gaan

  (aan de hand van DISC gedragsstijl : Dominant, Interactief, Stabiel, Conscentieus)

• Omzetkansen leren zien en benutten

• Hoe bereik ik met plezier het beste resultaat

• Is de klant altijd koning?

• Omgaan met ‘lastige’ klanten


Klantvriendelijkheid en communicatie » voor uw Team

aangepast aan uw organisatie, wensen, doelen en mogelijkheden.





Bel: 06-53615732 of via email.


 Meer lezen over DISC? Klik hier



DISC Stijl Profiel

 Certified DISC Partner

Trainingen