Life Coach Personal Coaching Training TeamCoach | PBL-Coaching, Arnhem - Gelderland

Personal Executive Life Coach & Trainer.

Voor zelfvertrouwen & assertiviteit,

Persoonlijk Leiderschap, TeamTraining &

TeamBuilding | PBL-Coaching & Training

Personal Life Coach

Life Coaching, cursus zelfvertrouwen en assertiviteit, Arnhem, Rotterdam, Utrecht, Amsterdam, Groningen, rouw en verlies coach, Gelderland

       06 - 53 61 57 32

Blog artikelenPBL-Coaching & Training, Arnhem - Gelderland

Beroepsverenigingen. NOBCO & EMCC

 Aansluitingsnummer: 3600

Agenda Trainingen Aanmelding Training

PBL-Coaching & Training, Arnhem - Gelderland






Fokke Noordhoffstraat 35

6823 DV Arnhem - Noord

06 - 53 61 57 32

info@pblcoaching.nl

Aanbevolen Boeken


Coaching - Training - Teambuilding - DISC consultant

Training Klantgerichtheid, Klantvriendelijkheid en Communicatie

De training klantgerichtheid, klantvriendelijkheid en communicatie is een praktijkgerichte training

voor iedereen die klantcontact heeft (telefonisch of fysiek) en beter met zijn klanten wil communiceren.


Training klantgerichtheid, klantvriendelijkheid en communicatie

In deze training krijgen deelnemers inzicht in het verschil tussen klantgerichtheid en klantvriendelijkheid.

Inzicht in hoe en wanneer je klantgericht en klantvriendelijk bent.

Er worden handvatten aangereikt voor het verbeteren van de klantgerichtheid en klantvriendelijkheid.


Communicatiestijl van jezelf en van de klant

Deelnemers leren de communicatiestijl van de klant herkennen en leren dit toe te passen.

Hierdoor kan je effectiever met je klanten communiceren.

Wanneer je begrijpt wat de behoefte van de klant is, dan kan je beter inspelen op de klant, zónder jezelf te verliezen.


Blijf je eigen (bedrijfs)doel in de gaten houden!

Hoe ben je in dit vak terecht gekomen, waarom doe je het, wat is je passie, je doel!

Door toepassing hiervan, vanuit je passie, bereik je als team je doelen:

hogere omzet uit tevreden klanten, efficiënter en plezierig werken.


Onderwerpen die behandeld worden zijn onder andere:

• Klantvriendelijkheid en klantgerichtheid, wat is dat?, hoe doe je dat?

• De eerste indruk van de klant. Wat wil de klant, hoe kan ik daarop inspelen

• Wat zijn koopsignalen, hoe herken je die?

• Waarnemen versus invullen; luisteren versus horen

• Samenwerken met collega’s, een aanvulling op elkaar

• Communicatiestijl herkennen en toepassen

• Hoe bereik ik met plezier het beste resultaat

• Is de klant altijd koning?

• Omgaan met ‘lastige’ klanten


De Coachers / Trainers

De training klantgerichtheid, klantvriendelijkheid en communicatie wordt gegeven door twee

professionele coaches, Ferrie Damhuis en/of Patrick Schriel, die in hun sporen in het bedrijfsleven

hebben verdiend op het gebied van sales, management en communicatie.

Afhankelijk van de opdracht, de behoefte en mogelijkheden, werken de trainers individueel of samen.


Klantgerichtheid, klantvriendelijkheid en communicatie » voor uw bedrijf

De training klantgerichtheid, klantvriendelijkheid en communicatie is een maatwerktraining

aangepast aan uw organisatie.

Veel is mogelijk, van een 3 uur durende workshop tot een intensieve training van 4 dagen.

Plaats en invulling: in overleg. Nader te bepalen aan de hand van uw wensen en doelstellingen

Voor verdere informatie of een vrijblijvende offerte:

Bel: 06-53615732 of neem contact op per e-mail.